lørdag den 14. juni 2014

Pinse


Så er jeg på igen... Vi har været i østerhurup i pinsen.. Mine søskende+børn+kærester og far og Dorte marie.. Vi havde lejet et rigtig fint sommerhus.. Og puh der er gang i den med to små.. Hihi.. Men anders og jeg fik lige en fri aften hvor morfar og Dorte marie passede Johan.. Det var skønt ! 

Csaba der bærer pernille over vand.. Det så ret sjovt ud ;-)

Drengene chiller lige mens damerne shopper..;-). 

Moster morgen hygge.. Love it ! 

Som i nok godt ved så synes jeg selv at jeg har verdens dejligste dreng ! Så her får i lige et par billeder af ham..

Hvem kan stå for de hunde øjne ?!?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)