tirsdag den 18. marts 2014

Godmorgen morgensol


Således vækker Anders tit mig og Johan.. Det er så hyggelige ❤ natten har været så fin, Johan har kun været oppe en gang for at få lidt mad.. Jeg brokker mig ikke !!

 I dag skal Johan og jeg til babysvømning.. Første gang alene.. Moren er lidt nervøs for køreturen (første gang jeg skal køre alene med ham) og for det stress der er i omklædningsrummet... Men men men.. Det er det hele værd når man ser den lille prut i vandet.. Åh Gud.. Håber ikk han laver prut i vandet.. Det ku ligne ham !! ;-) Det er idag 3 gang han skal i vandet, og sidste gang fik han hovedet under vand 3 gange, det blev han.. Hmm... Forbløffet over..;-) Jeg er spændt på hvad vi skal lave af vilde ting i dag ❤
Hav en rigtig dejlig dag derude ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)