søndag den 30. marts 2014

ØJ ØJ øjjjjjjjj

Puha... Sikke nogle hårde dage.. Har ikk li været på bloggen da jeg simpelthen har været drænet for energi..Johan som ellers sover rigtig godt har de sidste mange dage valgt at sove A H til..45 min af gange også om natten.. Suk.. Nå men ellers har det været en dejlig weekend! Jeg har fået ny Tlf da der ikk var plads nok på den gamle til alle de billeder jeg tager af Johan, så solgte mit spejlreflekskamera og købte en iPhone 5c i gul.. Den er såååå lækker !! 

Johan udvikler sig så meget i tiden! Han er begyndt at vende sig på maven af sig selv, gramse/kradse på alle ting, når nu begge fødder med hænderne, og kan overhovedet ikke koncentrerer sig om at spise hos mig... Tænk hvis nu han skulle gå glip af noget.. Derudover er vi igang med at indkøre grøndsagsmos til aften, gulerod som nu har svinet en masse tøj som jeg ikke kan få rent!.. Men Johan var vildddd med det.. Så det gør ikke så meget..

Anders lavede ynglings pizza til aften.. Anders +Weber = ❤️
Nu sover Johan.. Og moren vil også rejse til drømme land.. Sov godt derude 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)