torsdag den 20. marts 2014

Hurrraaa

Idag blev min dejlige storesøster færdig med sin uddannelse og kan nu blære sig med titlen cand.mag i oplevelsesøkonomi... Næsten lige så sej som min titel cand.scient.anth... Hehe.. ;-) hun afsluttede med det flotteste 10 tal og bette søster her er meget stolt!!! 
Min anden søster og hendes søn Frederik og min far er kommet herned og vi har brugt dagen på at fejre pernulle ❤❤ self med kage.. Dog ikke hjemmelavet 
Efter lidt aftenshygge bliver de to små puttet og vi andre skal hygge med film og popkorn.. Go aften derude ❤

1 kommentar:

  1. Jubiii det var en hyggelig dag!! og jeg nyder livet som en fri fugl, so far :-) Knus Pernille

    SvarSlet

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)