onsdag den 2. april 2014

Elsker regn og torden❤️❤️

 Så blev det min tur til at blive ramt af forkølelse.. Øv.. Mit hoved er tungt oh jeg er dvask.. Det var ikk så slemt i morges :-(. Måske var det fordi vores nye klapvogn, City elite kom hjem fra USA, vi har vist sparet omkring 2000 på at købe den fra USA, inkl told.. Mega fedt ! Johan er også rigtig glad for den og vi glæder os til det bliver lidt bedre vejr og Johan bliver lidt større så han kan bruge den ordenligt ❤️
Da anders var nede efter den ved gls to han lige nogle af de rigtig gode rundstykker med hjem.. Mums.. 

Jeg skulle til mødregruppe idag, men var sådan lidt sløj og uoplagt.. Hva gør man så?!?! Tager sine ny indkøbte palliet bukser på.. Så kan man ikk andet end at blive i godt humør.. Moss Copenhagen holdte lager slag så min søde søster købte disse for 100 kr sat ned fra 600!! Sikke et KUP!! Hun købte også et par til sig selv og vores storesøster.. Familien palliet ❤️
 

Lige nu ligger jeg under dynen og med en sovende baby ved side af mig og  nyder at lytte til regnen og torden ❤️❤️❤️❤️  

Rigtig god regnvejrsdag derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)