onsdag den 9. april 2014

Feberramt søn :-(


Øv øv.. Johan er nu på 4 dagen ramt af feber.. Han fik sin 5 måneders vaccine i fredags og det stammer nok derfra.. Men selv om man har feber er man altid klar på ballade 
Hov Johan, hvordan er du kommet derud...;-)

Anders kommer jo oprindeligt fra dobbelt A, så der skulle ses fodbold den anden dag.. Det sker heldigvis sjældent ;-)
Når tingene blir lidt for spændende tar vi lige fat i fars skæg.. Hehe..

 I søndags havde jeg besøg af min dejlige veninde Martha. Og Johan er tosset med hende.. Hihi 

Eftersom Johan har feber og er meget snottet er vores nætter ikke så gode.. Og da jeg jo er på barsel er det mig der er oppe de fleste gange.. Puha.. Men alt bliver meget mere overskuelig og mindre trælst når ens kæreste kommer med en stor buket tulipaner som han ved at jeg elsker fordi han virkelig satte/sætter pris på det læs jeg trækker om natten.. Det er så dejligt at blive anerkendt for det man gør ❤️ 


Lige nu ligger Johan og sover, anders er på hemsen og skriver bachelor og jeg er på vej i seng. I morgen venter der en tur til lægen og så går turen til Aalborg for Johan og jeg ( og min ene søs) vi skal op og hygge med vores ældste søs og hendes dreng på 10 måneder og vores far.. Det glæder vi os rigtig meget til ❤️❤️ 

Til sidst får i lige et billede af vores aftensmad i går.. Upsi.. Hehe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)