torsdag den 15. maj 2014

Dejlig torsdag

I dag har været en dejlig dag:-). Pernille min søs har været her siden i går og vi har bare hygget ! I dag har vi været inde i byen og kigge på alle de ting vi ikke har råd til! Er faldet pladask for et sæt fra bils med nederdel og sweatshirt i kridt Hvidt !! Suk..jeg fik mig dog en ny ting jeg manglede rigtig meget !! Solbriller 
Jeg har et egentlig et hjerteformet hoved.. Men jeg er blevet lidt småfed, så det er mere rundt ! Derfor er der mange solbriller der bliver for små.. Men ikke dem her... 20kr i søstrene grene !!! Badabing !og Stine er glad..

Når vi er på tur med Johan er sallings amme og legerum uundværlig ! Det er dejligt at have et sted man kan tage han op og lege lidt med ham.. For det er altså ikke fedt at sidde i klapvognen hele dagen ;-)

Sidste billede ligger han i en sansegynge og det er bare et hit ! 

I morgen skal vi til anderses lillesøsters konfi, og det bliver rigtig hyggeligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)