tirsdag den 13. maj 2014

TIden flyver afsted!!

Hold da op det er længe siden jeg har blogget...Tiden flyver bare sådan afsted !!

Der er sket så meget på det sidste, så kan slet ikke overskue at starte fra en ende af, så det bliver nok lidt rodet...:-)

Johan..åh..den kære dreng ! Det er sjov som man bare bliver mere og mere forelsket i ham..det gør næsten helt ondt ! Han stor trives og udvikler sig med lynets hast..han er ikke en lille baby mere..han er ved at blive en dreng..gisp! Han er 6 måneder og et par uger...det er vildt nok..synes ikke at det er særlig lang tid siden at jeg fødte ham...AV!..HEHE...

Han vil ikke ammes mere...han begyndte at skrige hver gang han blev lagt til..så nu er han på grød og flaske..og det fungere fint for os alle. Nu kan Anders også putte ham, og jeg kan tage en tur ind og drikke kaffe med en veninde..det er virkelig dejligt med den frihed. Hvis jeg skal være helt ærlig, så savner jeg faktisk slet ikke at amme...den intimitet man har med sit barn når man ammer, den synes jeg at jeg opnår ved mange andre ting.

Han er blevet en lille ballademager, med sammen temp som sin mor..det er lidt noget skidt !...hehe..hystaden som jeg kalder ham, når har lige pludselig stikker i skrig..og det er skrig..rigtig pige skrig..ikke skål eller brøl (som hans far kalder det)...

Vi har været en masse på besøg hos alt en del af vores dejlige familier..her får i lige lidt billeder:
Fætter Frederik aka freddy aka fredirico osv.

Bedstefar og fætter Villum

Farmor

Oldefar


En af mine veninder Anne har for 3 måneder siden fået de skønneste små drenge tvillinger...Det kræver jo en del koordinering af være mor, men også at være veninde ift. mor..men endelig lykkes det at samle os alle så vi kunne få hilst på de to guldklumper

første tv. Pernille (søs)og Johan, mig, Anne + baby, Christina + baby, Thank you Cafe Sofies forældre for at eksisterer således vi kunne mødes med alle vores babyer :-)
Her lige en billede af min søs med de to små






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)