tirsdag den 20. maj 2014

Mandag kan godt være en go dag

I går havde jeg besøg af min far og min søs…Det var bare rigtig hyggeligt og Johan nød det !

Vi lige omkring en utrolig god legeplads, både for børn og voksne ;-). Det vare nok lige nogle år inden Johan sys at den er sjov..så indtil da bruger morfar og moster den ;-)




Imens måtter her stod i køkkenet, passede morfar Johan. Da de kom ind til mig igen havde Johan plukket den fineste blomst til mig!! Han var dog ikke meget for at aflevere den..hehe..men jeg fik vristet den ud af hånden på ham..og blev helt varm om hjertet. Dette er et billede af den første, og IKKE sidste blomst Johan plukker til mig :-)


Elsker bare hortensias..ved skut om det er stavet rigtigt..men det går vi ikke så meget op i ;-)


Min far var lige oppe og handle lidt, og hjem kommer han med et opstammet stikkelsbærtræ..UMM…det er vi meget glade for :-)


Se lige her…Her går jeg flere gange om dagen…og der dufter så ekstremt fantastisk !! Elsker vores lille  oase :-) Billederne er fra Johan om mins morgen/formiddags gåtur :-)





Har hørt det skulle blive fantastisk vejr i dag..Her er det dog stadig tåget..men regner med den letter lige om snart…Hav en dejlig solskinsdag derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ih hvor dejligt at du vil skrive en kommentar...du skal bare angive dig som anonym hvis du ikke har en bruger, og så husk og skriv hvem det er fra :-)